>> VUL DE CONFIG IN NAAR WENS EN STARTEN MAAR! <<< # //############################################################################################# //! VUL HIERONDER DE CONFIG NAAR WENS IN !\\ $site = "oranjeverenigingkrabbendijke.nl"; // je website url zonder http://www. $name = "Oranjevereniging Krabbendijke"; // vul hier de naam van je website in. $whenback = "zo spoedige mogelijk"; // De duur voor een antwoord $bgcolor = "FF9933"; // zet hier de code voor een achtergrond kleur, er hoeft geen hekje (#) voor! $title = "Contact zoeken met de Oranjevereniging Krabbendijke"; // de titel die in de browser balk komt te staan $succes = "Uw bericht is succesvol verzonden naar $name, u kunt $whenback een antwoord op uw email verwachten indien u hierom hebt gevraagt."; // vul hier het bericht in wat te zien is na het het versturen
$shortstory = "Hieronder kunt u contact met $name nemen."; // vul hier een bericht in dat boven het formulier komt te staan $laststory = " 2006, $site"; // de tekst die onder het formulier komt te staan $location = "http://www.oranjeverenigingkrabbendijke.nl/mailform.php"; // wijzig hier de url/adres van dit formulier (De plaats waar dit formulier zich bevind) $sendname = "Versturen"; // welk woord moet op de verzendknop komen te staan? // Hieronder kun je de woorden aanpassen die voor de tekstvelden staan
$normalie = "Aan"; // woordje dat voor het venster staat waar je niets in kunt vullen $yourname = "Uw naam:"; // De naam van de persoon $yourmale = "Uw Email adres:"; // email adres van de persoon $reason = "Uw Onderwerp:"; // onderwerp van de persoon $story = "Uw bericht"; // bericht van de persoon // hieronder kun je de woorden van ontvangst veranderen, wanneer iemand een email verzend hoe deze weergeven word in een email.
$send1 = "Zijn email adres:"; $send2 = "Zijn naam:"; $send3 = "Zijn bericht:"; $send4 = "$fromname Heeft het contact formulier ingevuld op $site dit zijn ze gegevens: (deze mail is verzonden naar Bas , Ina en Jan)"; // Hieronder kun je de grotes aanpassen van de tekst vakken doe dit alleen wanneer je ontevreden bent over de grotes //gewone tekstvakken $normalsize = "40"; // aamtal spaties // tekstvak $cols = "39"; // aantal spaties van het tekstvak $rows = "10"; // aantal regels van het tekst vak // hieronder kun je de tekst veranderen voor wanneer iemand een deel vergeten is $forget = "Sorry de mail kon niet worden verzonden omdat je een deel bent vergeten, probeer het opnieuw en verzend de mail nogmaals"; // hieronder kun je de maximum van het aantal tekens dat 1 vak mag verzenden aanpassen // max tekens voor naam $maxname = "30"; // max tekens voor de naam (afzender) $maxmale = "40"; // max tekens voor een ingevulde email $maxonderwerp = "250"; // max tekens voor het onderwerp // wijzig scrolbar kleuren plaats kleur code geen hekje (#) ervoor! $dlight = "000000"; // 3dlight kleur $arrow = "000000"; // ARROW kleur $base = ""; // BASE kleur $track = "DCDCDC"; // TRACK kleur $darkshadow = "000000"; // DARKSHADOW kleur $face = "FFFFFF"; // FACE kleur $highlight = "A9A9A9"; // HIGHLIGHT kleur $shadow = "A9A9A9"; // SHADOW kleur // vul hieronder zoveel email adressen in als je wilt op de plekken waar EMAIL staan, wanneer je niet meer email adressen gebruikt dat dat er mogelijk is vul dan op die plaats het woord EMAIL in! $sending1 = "fjmjhoogst@zeelandnet.nl"; // Vul hier een Email adres in waarnaar de email word verstuurd $sending2 = "aruba1@zeelandnet.nl"; // Vul hier een Email adres in waarnaar de email word verstuurd $sending3 = "ferdiverdult@zeelandnet.nl"; // Vul hier een Email adres in waarnaar de email word verstuurd $sending4 = "EMAIL"; // Vul hier een Email adres in waarnaar de email word verstuurd $sending5 = "EMAIL"; // Vul hier een Email adres in waarnaar de email word verstuurd $sending6 = "EMAIL"; // Vul hier een Email adres in waarnaar de email word verstuurd $sending7 = "EMAIL"; // Vul hier een Email adres in waarnaar de email word verstuurd $sending8 = "EMAIL"; // Vul hier een Email adres in waarnaar de email word verstuurd $sending9 = "EMAIL"; // Vul hier een Email adres in waarnaar de email word verstuurd $sending10 = "EMAIL"; // Vul hier een Email adres in waarnaar de email word verstuurd ?> BODY {scrollbar-3dlight-color:#$dlight; scrollbar-arrow-color:#$arrow; scrollbar-base-color:$base; scrollbar-track-color:#$track; scrollbar-darkshadow-color:#$darkshadow; scrollbar-face-color:#$face; scrollbar-highlight-color:#$highlight; scrollbar-shadow-color:#$shadow} "; // VERANDER HIERONDER NIETS MEER ALS JE NIET WEET WAARMEE JE BEZIG BENT! ?> "> <? echo " $title "; ?> \r\n"; $back = "Ga terug"; // >> mail("EMAILHIER","$subject","$msg","$headers"); << deze regel kopieren voor meerdere email adressen mail("$sending1","$subject","$msg","$headers"); mail("$sending2","$subject","$msg","$headers"); mail("$sending3","$subject","$msg","$headers"); mail("$sending4","$subject","$msg","$headers"); mail("$sending5","$subject","$msg","$headers"); mail("$sending6","$subject","$msg","$headers"); mail("$sending7","$subject","$msg","$headers"); mail("$sending8","$subject","$msg","$headers"); mail("$sending9","$subject","$msg","$headers"); mail("$sending10","$subject","$msg","$headers"); if($from == "" || $fromname == "" || $message == "") { echo "

$forget

$back
"; } echo "